MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

25.07.2008., petak

Pas na plaži...

U ovo vrijeme godišnjih odmora često slušam razne priče i komentare...zašto ne pas na plaži, zašto da pas na plaži...pa da malo o tome progovorim...
Prije svega moram reći da nužnim smatram pažljiv odabir mjesta na koje se odlazi ljetovati. Treba razmotriti što je više moguće situacija u kojima ćete se naći prilikom ljetovanja. Put koji pesonja mora prevaliti do ljetovališta, smještaj, mjesto gdje pas nesmetano može obavljati piš i kak (naravno, uz skupljanje kakice, i da piš upotpuni zaklonjeno prirodno okruženje), prostor na kojem pas može zadovoljiti svoje šetačke navike, odlazak na plažu, kafić, restoran, ljudi s kojima ćete se susretati i još puno drugih detalja o kojima treba voditi računa. Naravno, ako prvi puta odlaziš na neko mjesto, određene stvari i situacije moći ćeš upoznati tek kada si već spustio kofere u svome privremenom boravištu, ali podosta toga se ipak može znati unaprijed.
Moja mala obitelj odlazi u kuću čija vlasnica je pasovlasnica, tako da s te strane nema problema...prema njenim riječima i svi prvi susjedi imaju peseke, tako da...ni s te strane ne očekujem probleme. Kaže kućevlasnica da nema nikakvih problema sa vođenjem svoga psa po mjestu, pojedini kafići i restorani nemaju ništa protiv psa, a na plaži na kojoj se kupa nikada nije imala nikakvih problema.
Zapravo...ta plaža je ono što mene najviše brine. Zašto...zato što na plaži ne želim imati psa na povodniku, a to neke ljude jasno smeta...bez obzira na to što im moj pas neće niti prilaziti, a da ne govorim da nema šanse da će raditi bilo kakve nepodopštine koje se obično ističu kao loš primjer ponašanja pasa na plažama...čak što više, moj pas na plaži sigurno neće obavljati niti kak niti piš nego će od mene tražiti da ga povedem na neko mjesto koje je prikladno za obavljanje fiziologije. Uz to što smatram da imam psa koji se ponaša barem jednako pristojno kao i ljudi na plaži, odlučio sam se za ljetovanje u postsezoni kada očekujem ipak nešto manji broj turista po plažama, a mi i onako na plažu idemo dosta rano ujutro i ne ostajemo nakon jedanaest sati..a ukoliko još dolazimo i popodne, onda to nikada nije prije šest ili sedam sati.
Eto...mislim da sam puno toga pokrio i otklonio mogućnost nekih neugodnih situacija, ali ipak brinem...što ako neću pronaći mjesto na plaži, ili plažu, na kojoj će moja obitelj moći nesmetano uživati...što onda...
Nadam se da će sve biti OK...

- 10:07 - Komentari (61) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići